keskiviikko 20. helmikuuta 2013

kangaskaapin kätköistä...


...olin NÄIN lähellä tilaamassa hieman lisää yksivärisiä trikoita..
..minulla oli niistä pula..

..noh.. 
..kuvat kertokoot myös/erityisesti minulle, onko asia todella näin..


..yksiväriset trikoot..


..arvaatko mitä väriä olin tilaamassa.. 
..tietenkin turkoosia, violettia ja oranssia,  
niitähän ei ole yhtään..


..punasävyiset trikoot ja kuviovelourit..



.. siniset ja vihreät trikoot..



..mustat, valkoiset, keltaiset ja ruskeat trikoot..



..velourit, kolleget ja joustofroteet..




..koko komeus..



..mutta huomaatteko mitä puuttuu?

..minä huomasin; violetteja kuviotrikoita ei oikein ole yhtään.. 
..ja se JUST olisi mun uusi LEMPIVÄRINI..


..resoreista tulee kuva myöhemmin, 
jahka saan vasta tehdyn tilauksen kotiin..
..niistäkin minulla oli suorastaan aivan huutava pula..
:)

..voisiko nyt joku ystävällinen haastaa minua jotenkin,
ihan jonkinlaiseen lakkoon..
..mopo karaa kohta taas käsistä..

2 kommenttia:

  1. Jos tässä on sun kaikki, niin vaikka on ihanuuksia, niin tässähän on vaan ihan rajallisesti siis järkevästi eikä ollenkaan järkyttävästi niinkuin eräällä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on mun kaikki joustavat kankaat resoreita lukuunottamatta. Puuvilloja on vielä pari tällaista hyllyä ja siihen ulkoilukankaat päälle. Mutta heittämällä kahteen tällaiseen kaappiin mahtuu. :)

      Poista